Rekryvideon avulla Vahvistat positiivista työnantajamielikuvaa ja houkuttelet osaajia

Hyvin tehty rekrytointivideo antaa katsojille mahdollisuuden kurkistaa työpaikan todellisuuteen. Videon avulla herätät hakijan mielenkiintoa ja rohkaiset hakemaan työpaikkaan. Vanha sanontakin sen tietää; yrityksen arvokkain pääoma on sen osaavat ja motivoituneet työntekijät, siksi työnantajabrändin vahvistaminen on ollut monen yrityksen HR-strategian keskiössä jo vuosia.

Video tuo visuaalisen ja kiehtovan tarinallisen tavan esitellä yrityksen arvoja, kulttuuria ja työilmapiiriä. Samalla auttaen luomaan henkilökohtaisen yhteyden työnhakijoiden ja yrityksen välille.

Panostamalla videotuotantoon rekrytointimarkkinoinnissa erotut kilpailijoista, houkuttelet parhaat osaajat ja vahvistat yrityksesi asemaa mielenkiintoisena työnantajana.

Kesä on usein parasta aikaa tehdä rekrymarkkinointivideoita

  • Loma-aikaan monella työpaikalla arkinen kiire helpottaa hetkeksi. Tämä antaa aikaa ja tilaa mm. kuvata yrityksen tiloissa häiritsemättä muita.

  • Aurinkoa vai syksyistä harmautta? Kesällä suomen luonto ja ihmiset ovat parhaimmillaan.


    Tehokas ja kokenut sisällöntuotantotiimimme työskentelee tiiviissä yhteistyössä kanssasi ymmärtääkseen yrityksesi arvot, kulttuurin ja tavoitteet. Ymmärryksen pohjalta luomme käsikirjoituksen, joka esittelee nämä elementit visuaalisesti houkuttelevalla ja mukaansatempaavalla tavalla.

    Älä missaa mahdollisuutta rakentaa positiivista työnantajakuvaa ja samalla houkutella yritykseesi parhaita asiantuntijoita. Videon pohjalta voit suunnitella rekrymarkkinointikampanjan, jolla tavoitat uusia yleisöjä ja mahdollisesti uusia osaajia vahvistamaan yrityksesi menestystä!

    Ota yhteyttä jo tänään, niin luodaan yhdessä rekrytointivideo, joka erottuu kilpailijoistasi.